Exposició pel 8M a la biblioteca

La comissió de la biblioteca ha preparat una xicoteta exposició amb fragments d’obres literàries de tots els temps, des de l’Odissea d’Homer, fins al conte de la criada, de Margaret Atwood, que donen compte de com ha anat canviant la imatge de la dona a través de la història de la literatura universal.

S’han realitzat deu fitxes, col·locades en cada taula de treball de la biblioteca, que estaran a la disposició d’alumnat i professorat interessat a conéixer o analitzar este motiu a través de la lectura. Totes les obres referenciades formen part del catàleg de la biblioteca i poden igualment consultar-se o traure en préstec.

Animem a tot el professorat al fet que dediquen alguna sessió a visitar la biblioteca i conéixer estes obres que poden obrir un interessant debat reflexiu entre el nostre alumnat.