Xarrada de prevenció del consum de l’alcohol

La UPCCA (Unitat de Prevenció Comunitària en Conductes Addictives) ha oferit unes xarrades dins del seu programa Unplugged de prevenció escolar de l’abús de drogues basat en l’evidència. Estes xarrades han estat dirigides a l’alumnat de 2n ESO i pretenen promoure el desenvolupament d’habilitats com a estratègia per a afrontar les influències socials que afavorixen el consum adolescent d’alcohol. Molts joves no són completament conscients dels perills i les conseqüències negatives del consum d’alcohol, com la deterioració del rendiment escolar, problemes de salut física i mental, addicció, accidents automobilístics i socials, entre altres. Les xarrades de prevenció els ajuden a comprendre millor estos riscos.

Les xarrades de prevenció del consum d’alcohol contribuïxen a crear una cultura escolar i comunitària que valora la salut i el benestar dels joves. Ajuden a establir normes i expectatives clares entorn del consum d’alcohol i promouen un entorn més segur i saludable per a tots els nostres estudiants.