Secció “Punt violeta” a la biblioteca

El Punt Violeta és un espai a la nostra biblioteca dedicat a llibres destinats a
fomentar la igualtat entre homes i dones i visibilitzar la diversitat que existeix en
el nostre entorn. Per això, es tracten diferents temàtiques com l’autoestima, la
diversitat sexual, els nous models familiars, l’educació afectiva i sexual, la
violència de gènere, la dona en la ciència, l’assetjament escolar i la coeducació, entre altres.

En conclusió, intentem que hi haja un lloc de consulta en el qual qualsevol usuari o usuària puga esclarir els seus dubtes sobre estos temes que hui dia continuen generant polèmica i intentar que el nostre alumnat òbriga la seua ment cap a les diferències que ens fan iguals.

Per això demanem la col·laboració de l’alumnat i el professorat perquè aporten
les seues recomanacions per a futures compres de material. No ens tanquem a cap mena de gènere o format, és més, la nostra intenció és que des de diferents disciplines es puga oferir la visió més àmplia possible d’estos temes per a ser més objectius. Com més coneguem, més crítics serem i més podrem aportar a la nostra societat.