L’alumnat d’FP visita L’Aljub i el mercat ambulant medieval

L’alumnat d’FP ha visitat l’el Mercat ambulant Medieval, on ha pogut observar els seus llocs de carrer temàtics, les cercaviles i els trobadors. S’han vist immersos en un ambient que els ha traslladat a una altra època, ja que els comerciants van vestits concorde a l’època i a la temàtica, interpreten el seu paper i interactuen molt amb els visitants. Han passejat també per la Glorieta, la Plaça del Congrés Eucarístic i els seus carrers adjacents, totes elles decorades per a l’ocasió.

D’altra banda, han visitat el centre comercial L’Aljub, on han pres nota dels canvis de decoració després d’Halloween i com algunes botigues estan amb diferents promocions, principalment l’avançament del Black Friday la sempre socorreguda Mid Season.