Lliga de ping pong als patis

El professorat del Joanot ha ideat una nova activitat per a proposar activitats participatives i saludables al nostre alumnat. A partir d’esta setmana, tots els dimecres durant el primer pati s’habilitarà una zona per a jugar al ping pong, al costat de l’aula de comerç en la planta baixa de l’aulari general (enfront de les taules de pícnic).

La participació no serà lliure o ocasional, sinó que estarà reservada per a l’alumnat interessat que haurà d’apuntar-se prèviament i participar de forma regular en la liguilla al llarg del curs. L’alumnat que desitge participar haurà d’apuntar-se enviant un correu electrònic amb el seu nom, cognoms i curs a l’adreça de correu electrònic pingpongjoanot@gmail.com. També podran apuntar-se en la llista que el professor encarregat els facilitarà en la zona de joc.

Preguem als tutors i tutores que informen el seu alumnat.

Entre totes i tots, fem Joanot!