Reunions del Comité de sostenibilitat

Dins de les actuacions del Comité de sostenibilitat del Joanot, s’ha realitzat la primera reunió amb el professorat participant i representants de tot l’alumnat del centre. A la reunió van acudir professors d’altres centres participants, Icíar Sánchez, en representació del Cefire d’Elx, i Ester Álvarez, inspectora d’educació. També van ser presents representants d’entitats locals com AFAE, la Fundación Secretariado Gitano i Domus.

En aquesta primera reunió, de les tres previstes al llarg del curs, es va realitzar una explicació de la labor del comité i es van recaptar les preocupacions que l’alumnat percep en aquest inici de curs per a realitzar un diagnòstic d’aquelles qüestions sobre les quals convé actuar per a millorar la convivència i el desenvolupament personal i acadèmic de l’alumnat: ansietat entre l’alumnat, assetjament de tota mena, falta de conscienciació sobre brutícia i desaprofitaments, diferents necessitats en el centre (tallers artístics, desdejuni saludable, etc.).

Les pròximes reunions (la data de les quals es comunicarà més endavant) estan obertes a la participació de tot el professorat i es realitzaran els dimarts de 13.15 a 15.00. Si algun docent està interessat a participar, pot contactar amb la nostra companya del departament de Filosofia Encarna Díaz.