Carrera solidària 2023

Un any més ha sigut un rotund èxit la carrera solidària, tant en participació d’alumnat i professorat, com en recaptació dels patrocinadors personals de cada corredor.

En aquesta edició hem comptat amb la presència de la Secretària Autonòmica de Cooperació i Qualitat Democràtica, Dª Toñi Serna Serrano, de l’Excm. Sr. Carlos González Serna, alcalde d’Elx, del regidor d’esports Sr. Vicente Alberola Gonzálvez i de la regidora d’educació Dª María José Martínez Gutiérrez. Així mateix, també va assistir la responsable d’Aliances amb Centres Escolars de Save The Children, Dª Marisol Paniagua i la runner il·licitana Dª Érica Sánchez.

Recordeu que tota la recaptació va dirigida a l’ONG Save the children, així que aneu preparant la cartera per als vostres patrocinats…

Entre totes i tots, fem Joanot!