L’alumnat de 1r de batxillerat visita AFAE

Els dies 22 i 28 de març els alumnes de 1.er de batxillerat van animar amb els seus balls i interpretacions a tots els assistents del centre AFAE d’Elx. Els alumnes van cantar cançons que els van recordar temps passats i van ballar actuacions que tenen preparades per als musicals de les pròximes jornades solidàries dimecres que ve en el musical.

Agraïm com sempre la col·laboració d’AFAE perquè els nostres estudiants puguen compaginar la seua formació amb les activitats de labor social, ja que d’aquesta manera enforteixen el desenvolupament de l’empatia, les habilitats socials i la responsabilitat social, així com l’aprenentatge d’habilitats pràctiques i la contribució al benestar de la comunitat.