Representació teatral d’Historia de una escalera

L’alumnat de 2n de batxillerat, acompanyat pels seus professors de Llengua i literatura castellana, van realitzar una profitosa excursió fins al Teatre del Mediterrani a Alacant per a assistir a la representació teatral d’Historia de una escalera del dramaturg espanyol Antonio Buero Vallejo, una de les lectures obligatòries per a l’EBAU.

El nostre alumnat va tindre l’oportunitat de veure com el text literari cobrava vida en la veu i la interpretació dels actors que conformen la companyia Micomicona Produccions.

A més, l’excussió es va realitzar utilitzant el tren de rodalia i superant no pocs obstacles. La nostra alumna Ana Sánchez, del batxillerat científic, va amenitzar les esperes en l’estació de ferrocarrils d’Alacant tocant algunes melodies al piano del seu repertori.