Contenidors de compostatge

En el Joanot seguim avant amb el nostre pla de reducció de residus. En particular, els residus orgànics s’empren per a elaborar compostos que més tard servirà d’abonament per al nostre hort ecològic que gestiona l’alumnat del PAC.

Per a elaborar aquesta mescla, els nostres alumnes s’encarreguen de recollir les restes orgàniques de la cantina, com la pelada de la creïlla i el café. Igualment, algunes de les nostres netejadores col·laboren activament en separar i donar-nos les fulles caigudes que més tard formaran part de l’estructurant del compost.

És per això que demanem que tots aquells que porteu fruita per a esmorzar la depositeu en el contenidor que existeix a la sala de professors per a tal fi ( i no tireu res més que puga perjudicar el procés de compostatge).

Moltes gràcies!

Javier Moreno (dept. de Biologia i Geologia)