Alumna del Joanot rep el Premi extraordinari d’aprofitament acadèmic

La nostra alumna Ana Sánchez Ortiz, que actualment cursa 2n de Batxillerat de Ciències, va assistir el passat 16 de novembre a l’acte de lliurament dels diplomes acreditatius dels Premis Extraordinaris d’Aprofitament Acadèmic, corresponents al curs 2020-2021, que concedeix la Generalitat Valenciana.

En l’acte, celebrat en el Palau Altea, van ser presents l’alcalde d’Altea, Jaume Llinares; el regidor d’Educació, Miguel De la Falç; la directora general d’Innovació Educativa i Ordenació, Reis Gallego i Perales i Irene López Fogues, inspectora de la Direcció Territorial d’Educació d’Alacant. Per descomptat, tampoc va faltar la representació del Joanot, amb l’equip directiu en ple, recolzant a la nostra esforçada i brillant alumna.