Vaga d’estudiants al 27 d’octubre de 2022

S’informa als pares i mares que part de l’alumnat del nostre centre ha comunicat a la direcció del centre que ha decidit secundar la 2a vaga d’estudiants d’aquest curs convocada per al 27 d’octubre de 2022 per la Confederació Estatal d’Associacions d’Estudiants “Sindicat d’Estudiants”,segons els motius següents:

“Per a mostrar el nostre rebuig a l’epidèmia de malalties mentals que patim la joventut i defensar un pla de xoc urgent per a protegir la nostra salut mental.” La salut mental no pot ser un privilegi. Per un pla de xoc urgent!

La regulació del dret a la vaga de l’alumnat la poden trobar detallada en la nostra web, no obstant això, reproduïm a continuació alguns aspectes importants:

• Només és aplicable la normativa a alumnat de 3r d’ESO d’ara en avant (els grups de 1r i 2n d’ESO no estan convocats a la vaga)
  • Les decisions col·lectives d’inassistència a classe adoptades pels alumnes i alumnes hauran de disposar de la corresponent autorització dels seus pares, mares, tutors o tutores, en el cas que els alumnes o alumnes siguen menors d’edat. El model oficial d’autorització es pot descarregar de la web o recollir en consergeria i perquè justifique la falta d’assistència, s’haurà d’entregar al tutor/a, abans de la jornada de vaga.
  • En tot cas, els centres docents garantiran el dret a assistir a classe i a romandre en el centre degudament atés a l’alumnat que no desitge exercitar el seu dret de vaga.
  • L’alumnat que haja vingut al centre en una d’aquestes jornades, ja no podrà eixir si no ha portat l’autorització dels seus pares i no s’admetran autoritzacions telefòniques.
    DIRECCIÓ