L’il·lustrador Pablo Auladell visita el nostre institut

L’il·lustrador alacantí Pablo Auladell, ha visitat el nostre centre per a fer una xarrada en el marc del programa d’activitats en instituts del Ministeri de Cultura i Esport. L’autor, guardonat amb el Premi Nacional d’Il·lustració i el Premi Nacional de Còmic, entre altres distincions, té més de vint anys d’experiència en l’àmbit de la il·lustració professional.

Auladell ha oferit una extensa i amena explicació del que significa ser il·lustrador d’obres literàries en el panorama editorial actual. També ha fet un recorregut per algunes de les seues obres més representatives (algunes de les quals van poder treballar prèviament els alumnes de Batxillerat per a conéixer la seua obra i el seu estil) i ha detallat el sistema intel·lectual que governa el seu procés creatiu.

Finalment, alguns alumnes especialment interessats li han preguntat per qüestions relacionades amb la seua obra i el seu estil i també li han demanat consell sobre el futur professional d’aquest ofici.

Agraïm enormement l’amabilitat, la disposició i el mestratge de Pablo Auladell perquè el nostre alumnat puga conéixer de primera mà l’obra de grans autors com és el seu cas.