Podcast: predicció dels premis Nobel de Ciències 2022

L’alumnat de 4t d’ESO, de la mà del nostre company David Bañón (departament de Física i Química), ha realitzat una estupenda activitat buscant informació sobre els candidats al Premi Nobel 2022 en diferents branques de la ciència. A partir de les informacions que han recaptat, han realitzat un podcast amb les seues prediccions sobre qui seran els premiats enguany.

A tall d’exemple, oferim un dels podcast més interessants, elaborat per Paula, Rebeca i Marcos de 4t ESO B. A través del podcast, els nostres alumnes han conegut més de prop la importància del treball científic, però a més, han hagut de recopilar informació, realitzar un guió, assajar-lo per a millorar la dicció i utilitzar les TIC per a crear un producte multimèdia que posen a la disposició de tota la comunitat educativa a través de Spotify.

Enhorabona per la iniciativa.