Xarrada sobre la carrera de Farmàcia

L’alumnat de 1r de batxillerat de ciències va rebre el dimarts 31 de maig una xarrada sobre farmàcia per part d’un alumne de la carrera universitària de Farmàcia. A més, també van poder fer una pràctica sota les seues directrius.

L’experiment va consistir en elaborar gel hidroalcohòlic a partir de només tres ingredients: aigua, alcohol i glicerina. Els alumnes van gaudir molt d’aquesta experiència, especialment, a l’hora d’experimentar amb les seues pròpies mans com s’elabora un material que ja forma part de les nostres vides. Va ser una injecció de motivació per a tots.

Com sempre, moltes gràcies a la universitat Miguel Hernández d’Elx per acostar els seus coneixements als alumnes de l’IES Joanot Martorell.