Termòmetre contra la violència de gènere

Aquesta entrada és una contribució del nostre institut a la conscienciació sobre els ODS (Objectius de Desenvolupament Sostenible): ODS 5. Igualtat de gènere.

Aquesta setmana hem inaugurat el Termòmetre contra la violència de gènere, realitzat pel nostre alumnat i impulsat per la iniciativa de la nostra incansable i imprescindible Comissió de convivència. Per a la inauguració hem comptat amb els membres de la Comissió i els delegats i delegades de cada curs. A més, han tingut la gentilesa d’acompanyar-nos Sr. Mariano Valera, Regidor d’Igualtat, Drets Socials i Polítiques Inclusives i Sra. María José Martínez, Regidora d’Educació, Universitat i Escoles Infantils de l’Ajuntament d’Elx.

El termòmetre és un crit d’atenció per a previndre actituds de caràcter masclista que poden derivar en actes de violència contra les dones.