Jornades solidàries 2022

Aquesta entrada és una contribució del nostre institut a la conscienciació sobre els ODS (Objectius de Desenvolupament Sostenible): ODS 10. Reduir les desigualtats.

Un any més, el nostre professorat i alumnat s’ha bolcat en la celebració de les Jornades solidàries, dirigides enguany a recaptar fons per a ajudar al poble ucraïnés. Són moltes les activitats que s’han realitzat en els diferents grups, entre elles, podem destacar:

Easter Egg Hunt: activitat realitzada per alumnes de primer i segon ESO. Els alumnes han hagut de treballar en equip per a resoldre una sèrie d’enigmes que els han ajudat a trobar uns acolorits ous de pasqua repartits per tot el centre.

Taller de teatre en francés: l’alumnat de l’assignatura de francés ha realitzat un taller d’expressió corporal i art escènica a través del qual han pogut practicar d’una forma més creativa i lúdica el seu domini de la llengua francesa.

Taller de coques amb xarop: els alumnes del PAC han preparat una bona quantitat de coques casolanes amb xarop d’auró que després han oferit a tot l’alumnat del centre a canvi d’un donatiu solidari. No ha quedat ni una!

Punts de lectura solidaris: alguns grups van realitzar també uns creatius punts de lectura amb els quals es va obtindre una notable recaptació.

En aquest vídeo resumeixen podeu veure algunes altres de les activitats realitzades: