Representació de “El Quijote” a Alacant

Aquesta entrada és una contribució del nostre institut a la conscienciació sobre els ODS (Objectius de Desenvolupament Sostenible): ODS 4. Educació de qualitat.

L’alumnat de 1r de batxillerat de Ciències ha assistit a la
representació de l’obra de teatre El Quijote en el Teatre del Mediterrani (Alacant). Malgrat no ser en origen una obra teatral, els estudiants han gaudit d’una posada en escena molt original amb la qual s’han acostat a l’obra de Miguel de Cervantes, possiblement l’autor més representatiu de la literatura espanyola del Segle d’Or.

En acabar l’obra, part de l’alumnat ha volgut conversar amb els actors i l’actriu de la companyia per a transmetre’ls el molt que els havia agradat. Agraïm des d’ací l’amabilitat amb la qual han respost a les preguntes i els ànims per a la pròxima estrena del musical West Side Story que podrem veure a l’abril.

Com el nostre grup s’ha desplaçat amb tren fins a Alacant, i aprofitant que en l’estació de Renfe hem trobat un piano posat a la disposició dels viatgers, hem gaudit d’una melodia interpretada per la nostra alumna, Ana Sánchez, que ens ha emocionat a tots. Una jornada de música i teatre per a abordar amb ganes la lectura d’un clàssic de les nostres lletres.