L’Aula específica visita el Parc de Trànsit

Aquesta entrada és una contribució del nostre institut a la conscienciació sobre els ODS (Objectius de Desenvolupament Sostenible): ODS 4. Educació de qualitat; ODS 11. Ciutats i comunitats sostenibles.

Stop, Cedisca el pas, prohibit aparcar, etc., són expressions que la majoria dels nostres alumnes i alumnes de l’Aula Específica ja coneixen, però que el dia 28 de febrer les van poder posar en pràctica al Parc de Trànsit de la Ciutat d’Elx des de l’òptica del conductor, a través de les bones pràctiques de circulació com a vianants i ciclistes.

Així mateix, van conéixer els perills i riscos de moure’s per la ciutat, adquirint actituds de respecte, que incidiren en la prevenció de possibles accidents.

Una activitat d’educació viària realitzada pels nostres alumnes i alumnes que complementa el treball realitzat en classe dins del moviment de Mobilitat Sostenible que realitza l’IES.