Projecte de l’Aula específica sobre el cos humà

Aquesta entrada és una contribució del nostre institut a la conscienciació sobre els ODS (Objectius de Desenvolupament Sostenible): ODS 4. Educació de qualitat.

Al llarg del primer trimestre els alumnes i alumnes de l’Aula específica han realitzat una sèrie de maquetes relacionades amb el projecte “El cos humà”.

L’objectiu d’aquesta activitat ha sigut d’una banda, conéixer d’una forma més lúdica i significativa els òrgans més importants que constitueixen cada aparell o sistema del cos humà i identificar-los amb l’activitat que exerceix dins de la funció vital que es troba emmarcada. I per una altra, la millora d’una sèrie d’aspectes com ara les habilitats manuals, la concentració, la potenciació de la imaginació i la paciència.