Visita a les instal·lacions d’Autobusos urbans d’Elx

Aquesta entrada és una contribució del nostre institut a la conscienciació sobre els ODS (Objectius de Desenvolupament Sostenible): ODS 4. Educació de qualitat; ODS 11. Ciutats i comunitats sostenibles.

El dijous 16 de desembre els alumnes i alumnes de PFCB de Fusteria i Aula Específica van gaudir d’una visita guiada a les instal·lacions d’Autobusos Urbans d’Elx. En ella, van poder conéixer de primera mà les cotxeres, els autobusos elèctrics i el manteniment d’aquests; així com les oficines, on van poder observar el seguiment instantani que es realitza de cadascun dels autobusos en circulació, a la ciutat d’Elx.

Una visita que val la pena realitzar per a transmetre valors, actituds i hàbits als nostres alumnes, que afavorisquen el foment de maneres de transport alternatius al cotxe i que representa una aposta decidida per una mobilitat urbana cada dia més sostenible i saludable a la ciutat d’Elx, de la qual des del Joanot Martorell som conscients.

Volem agrair al personal de la instal·lacions el seu excel·lent tracte amb nosaltres i totes les facilitats que ens han proporcionat per a realitzar aquesta visita.