Projecte: aprenentatge i servici en col·laboració amb Elche acoge

Els alumnes del PAC de l’institut novament en col·laboració amb la fundació Elche Acoge, han realitzat un projecte que ha consistit en elaborar materials didàctics per als usuaris de la seu d’el rincón de las culturas situada en el barri del Carrús.
Dividits en dos grups i guiats pel personal de la fundació, els alumnes van realitzar dos jocs de taula dissenyats per a l’aprenentatge del castellà. Amb això es pretén aprotar un granet d’arena per a la integració dels veïns acabats d’arribar.

El Joanot Martorell i la Fundació Elche Acoge porten anys treballant junts per a millorar la vida dels veïns del Carrús. Quan s’unixen les forces, el resultat és més satisfactori encara i tots eixim guanyant.