Participació en jornada educativa sobre absentisme escolar

Aquesta entrada és una contribució del nostre institut a la conscienciació sobre els ODS (Objectius de Desenvolupament Sostenible): ODS 4. Educació de qualitat.

El nostre director, Joan Carles Rizo, ha acudit en representació de l’IES Joanot Martorell a la II Jornada d’Èxit Educatiu que ha organitzat la Conselleria d’Educació Cultura i Esport a València. En aquesta jornada s’ha presentat, a més, el nou Protocol d’Absentisme Escolar, una necessària eina desenvolupada amb l’objectiu de lluitar contra un dels principals obstacles per a afermar una educació pública de qualitat.

El nostre institut ha sigut l’únic triat de la comarca per a compartir experiències amb altres centres de diversos municipis de la Comunitat Valenciana entorn de la prevenció, detecció i seguiment del problema de l’absentisme escolar.

Per una educació pública i de qualitat, entre tots i totes, fem Joanot!