Conciénciate, sigues voluntari!

Esta entrada es una contribución de nuestro instituto a la concienciación sobre los ODS (Objetivos de Desarrollo Sostenible): 10. Reducir las desigualdades.

La Fundació Conciénciate ha visitat el nostre centre per a informar el nostre alumnat de 1r i 2n de batxillerat de les possibilitats del voluntariat per a joves. Conciénciate és un projecte format per joves voluntaris que té com a objectiu promoure el voluntariat en favor dels col·lectius més vulnerables de la societat.

Cada setmana, les voluntàries i voluntaris de Conciénciate treballen amb xiquets en risc d’exclusió, persones majors, persones sense llar i persones amb discapacitat, encara que durant el curs, es realitzen també recollides d’aliments, col·laboracions puntuals amb altres entitats i suport a diferents causes solidàries.

A més, una de les representants de la fundació és una ex alumna de l’institut que evidencia que pot compaginar-se la vida estudiantil amb el voluntariat.