Ex alumna del Joanot ens compta la seua experiència emprenedora

La nostra ex alumna, Hajar Es Sadki, dietista-nutricionista de professió, ha oferit diverses xarrades en 2n ESO, sobre la seua experiència laboral i les dificultats que les circumstàncies actuals han plantejat i com sobreposar-se a elles.

Durant el confinament moltes persones van perdre el seu treball o es van veure obligats a l’atur forçós. Hajar ens ha explicat com va idear la possibilitat de continuar exercint la seua professió en una situació tan complicada: va crear una pàgina web i a partir d’ací va aprofitar les noves tecnologies per a continuar oferint els seus coneixements als seus clients i a les persones que necessitaren d’assessorament dietètic o nutricional.

Des del seu antic institut ens congratulem del coratge d’Hajar i de la seua determinació per a emprendre nous projectes i aprofitar tots els coneixements que la seua formació ara pot oferir-li.