Una hora de radi en el Joanot Martorell

Aquest dimarts 4 de maig i gràcies a la Concejalia de Joventut i a Ràdio Jove Digital, hem emés un programa de ràdio en directe des del nostre institut.

El programa, que s’ha realitzat a la biblioteca, ha durat una hora i ha comptat amb la participació de molts alumnes i professors.

En el programa hem pogut escoltar de la mà dels seus protagonistes diversos dels projectes que tenim en el centre: la mediació, els musicals, Parlem al Joanot, l’hort, l’AMPA, etc.

També hem entrevistat alumnes de 1r de l’ESO i de 2n Batxillerat. A més, l’alumna Nadia Rincón ens ha llegit un preciós poema i fins i tot hem tingut una actuació de musical, a càrrec de Marina Soriano de 2n ESO que ha interpretat una peça per a viola.

Podeu escoltar el programa punxant en l’enllaç: escolta el programa.