8 de març: les dones prenen la paraula

Entre les activitats realitzades amb motiu del Dia de la dona treballadora, s’han dut a terme diverses xarrades en els grups d’ESO.

Els grups de 1r de l’ESO han rebut la visita de Bea, entrenadora de bàsquet, que ha oferit una xarrada sobre la carrera d’entrenadora i la figura de la dona en el món de les competicions esportives.

La nostra companya Lucía Escribano, que imparteix àmbit científic, ha oferit també diverses xarrades sobre la seua experiència laboral com a enginyera en l’empresa privada. És un punt de vista molt interessant que combina l’àmbit de la docència amb el de la vida laboral des del punt de vista de la dona treballadora.

Finalment, diverses alumnes de 2n de Batxillerat, tant de Ciències com d’Humanitats (Ainhoa Gea, Cristina Gómez i Andrea Hidalgo) han donat una xarrada a alumnes de 1r d’ESO aportant testimonis sobre igualtat i diverses situacions masclistes. Les xarrades han inclòs també un debat en el qual els propis alumnes han pogut intervindre.