Parlem al Joanot

Les nostres companyes de l’Aula de Compensatòria han organitzat una excel·lent iniciativa per a propiciar que l’alumnat de compensatòria puga practicar la conversa de l’espanyol.

L’activitat consisteix a crear parelles d’alumnes i alumnes que conversen sobre diferents temàtiques, de les que tenen fitxes de suport, durant el segon pati (1 o 2 vegades per setmana) amb l’objectiu que practiquen l’idioma.

Alumnes bilingües (àrab, xinés, lituà i anglés) s’han oferit voluntaris per a col·laborar en aquesta proposta. Agraïm la col·laboració i solidaritat de l’alumnat implicat i l’excel·lent iniciativa organitzada per l’Aula de Compensatòria. Animem als tutors al fet que continuen impulsant entre el seu alumnat aquestes iniciatives cooperatives que fan que el nostre centre siga més amigable i acollidor per a tot l’alumnat.