AMPA

Amb el teu suport, pots millorar l´educació dels teus fills i filles.

Benvinguts a aquest nou curs que comença carregat d’il·lusió i nous reptes. Des de l’AMPA treballem perquè els alumnes tinguen una educació pública de qualitat i que els anys que els nostres fills/es estiguen al centre, siguen recordats amb carinyo i alegria.

La vostra col·laboració amb l’AMPA permet millorar els recursos educatius, adquirir materials, joguines i organitzar activitats i tallers que enriqueixen el desenvolupament dels xiquets/es. Aquestes contribucions asseguren que tots els xiquets/es, tinguen accés als mateixos recursos i oportunitats, millorant així la qualitat de l’educació i el benestar general dels xiquets/es i de les seues famílies.

Per aconseguir els nostres objectius vos convidem a formar part de l’AMPA com a socis i participant tant en la junta directiva com en els diferents equips de treball. A més, si vols aportar idees, participar en les activitats i/o contribuir en la coordinació pots escriure’ns  a: ampapartidor@gmail.com

Ens agradaria comptar amb tu, junts podem construir L’ESCOLA INFANTIL que els nostres fills/as es mereixen. Fins prompte!