App del menjador

Qué es Tok App?

Es tracta d’una aplicació mòbil mitjançant la qual l´escola proporciona diàriament la comunicació que les famílies necessiten en la primera etapa escolar dels seus xiquets/es. Amb TokApp School t’assegures que el remitent reba el missatge sobre que ha menjat el seu fill/a, cuantes deposicions ha realitzat i qualsevol observació important que la tutora considere.

Per a donar-vos d’alta, l’empresa del menjador necessita el vostre consentiment (document 8.3) adjunt en el sobre de matricula) amb les vostres dades personals i autoritzant a la empresa del menjador escolar perquè faça ús de les dades facilitades amb la finalitat de gestionar la APP del menjador escolar.