Simposi Internacional de Ciències de l’Educació i Investigació (UEBAS 2023)

Els passats 24 i 25 de març tingué lloc el Simposi Internacional de Ciències de l’Educació i Investigació (UEBAS 2023), on el nostre centre estigué representat en la comunicació Media and Technology Usage and Attitudes of Turkish and Spanish Students, presentada per la professora Asiye Kert. Es tracta d’un simposi en línia organitzat pel Departament de Ciències de l’Educació de la Facultat d’Educació de la Universitat Dokuz Eylul de Buca, Turquia.

Prèviament al simposi calgué enviar un resum de la comunicació per a la seua avaluació i valoració d’acceptació al simposi. La comunicació va tractar sobre els usos que fan els nostres alumnes de la tecnologia i com això els afecta.

Els alumnes del nostre centre participaren en aquest estudi mitjançant el projecte eTwinning realitzat el curs 2020-21 i anomenat “Free Software: Open Your Mind, Open Your Source!”.