Un cop més hem rebut el Segell de Qualitat Nacional

De nou, i per seté curs consecutiu, hem aconseguit el Segell de Qualitat Nacional pel projecte eTwinning Next Station, Hope. Es tracta d’un reconeixement atorgat pel Servicio Nacional de Apoyo eTwinning, organisme depenent del Ministerio de Educación y Formación Profesional. Estem molt contents d’haver aconseguit aquest reconeixement de nou.

Es tracta d’un projecte realitzat pels alumnes de primer curs del cicle de Desenrotllament d’Aplicacions Web, grup 1r J. En aquest projecte hem treballat juntament amb socis de Turquia, Polònia i Sèrbia. La temàtica del projecte ha estat relacionada amb el ferrocarril, els nostres alumnes han fet tasques conjuntament amb els socis d’altres centres educatius i finalment han creat llocs web basats en tecnologies XML al voltant d’aquest tema.

Al TwinSpace de Next Station, Hope podeu trobar més informació sobre el projecte.