Els alumnes del projecte eTwinning reben un detall de part de l’SNA

Els alumnes premiats amb el Segell de Qualitat eTwinning pel projecte Free Computer: Open Your Mind, Open Your Source!, desenvolupat durant el curs 2020-21 pels alumnes del grup 1r J, del cicle formatiu de Desenrotllament d’Aplicacions Web, han rebut un detall per part del Servicio Nacional de Apoyo eTwinning (SNA). L’SNA ha enviat a l’Institut motxilles de tela i capses per guardar mascaretes per als alumnes participants en el projecte, així com una placa de metacrilat per a colocar en el nostre centre en reconeixement del bon treball fet.

En la foto, els alumnes juntament amb la Directora, Merche Valero, la Vicedirectora, Juani Valero, i el docent Raül Canals, posant amb els detalls de l’SNA.