Webdemic

Aquest curs els nostres alumnes de 1r J estan treballant en el projecte Webdemic, ho fan conjuntament amb alumnes del Borusan Asım Kocabıyık Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi d’İstanbul.

Es tracta d’un projecte eTwinning relacionat amb els continguts web. Com sabem els continguts web són l’essència d’Internet, la sang que corre per les seus venes. Hi ha milions de llocs web on podem trobar informació sobre qualsevol cosa, i hi ha milers de milions de persones que en fan ús. La web ha esdevingut una ferramenta poderosa, necessària per a companyies i molt útil per a la gent, podem buscar un plomer, llegir un diari o reservar unes vacances.

En aquest projecte els nostres alumnes aprendran els llenguatges essencials de la web: HTML, CSS, XML, DOM, Javascript…, i crearan col·laborativament productes web.