EL SEVERO OCHOA A PC CODE

Per segon any consecutiu l’IES Severo Ochoa ha participat en l’esdeveniment PcCode. Este esdeveniment va sorgir d’un grup de professors d’Informàtica i Comunicacions del Severo Ochoa, junt amb altres professors d’altres centres. L’IES Severo Ochoa va ser l’any passat li amfitrió del primer esdeveniment. Enguany l’esdeveniment ha sigut en l’IES Maciá Abela de Crevillent. PcCode és un esdeveniment que vol promocionar la convivència i la competició entre alumnes dels cicles formatius d’Informàtica i Comunicacions de diferents poblacions, així com demostrar els seus coneixements. L’esdeveniment va ser una gran experiència tant, per als alumnes, com per als professors participants. A l’arribada al centre, ens van rebre el centre amfitrió i es va fer un sorteig per a crear parelles amb un alumne de cada centre.

A continuació es van desenrotllar diferents reptes de codificació que va posar a prova els seus coneixements i algunes que altres rialles. Al finalitzar les proves, entre un ambient de cordialitat i camaraderia es va gaudir d’una àgape i de l’entrega de dos assistents de veu als guanyadors.

Com fet rellevant, enguany els alumnes de 2n de Comerç i Màrqueting del Severo Ochoa han participat en la creació de cartells, xapes, plans d’ubicació i en la realització d’una presentació per a l’esdeveniment. Gràcies a ells l’esdeveniment va ser un èxit i va tindre una major repercussió.
Només ens queda esperar la següent convocatòria, t’esperem. Família d’Informàtica i Comunicacions.