INICI / INICIO

ÚLTIMES NOTÍCIES little one!

CAMPANYA ESCOLARITZACIÓ / CAMPAÑA ESCOLARIZACIÓN

CURS 2024-25 / CURSO 2024-25

PUBLICAT AL SURO DE SECRETARIA DEL CENTRE EL LLISTAT PROVISIONAL D’ALUMNES QUE HAN CONFIRMAT PLAÇA AL CENTRE D’ADSCRIPCIÓ.

RECLAMACIONS DEL 10 AL 13 DE MAIG.

PUBLICADO EN EL PANEL DE SECRETARÍA DEL CENTRO EL LISTADO PROVISIONAL DEL ALUMNADO QUE HA CONFIRMADO PLAZA EN EL CENTRO DE ADSCRIPCIÓN.

RECLAMACIONES DEL 10 AL 13 DE MAYO.

CALENDARI D'ADMISSIÓ / CALENDARIO DE ADMISIÓN

JORNADA DE PORTES OBERTES / JORNADA DE PUERTAS ABIERTAS 2024

Estàs pensant en escolaritzar el teu fill o filla a la nostra escola? Coneix el nostre centre!

¿Estás pensando en escolarizar a tu hijo o hija en nuestro colegio? ¡Conoce nuestro centro!

PROJECTE DE JOCS I JOGUINES / PROYECTO DE JUEGOS Y JUGUETES

1r Curs / 1º Curso

L'alumnat de 1r curs ha estat treballant en un projecte sobre jocs i joguines, i han dissenyat i construït el seu propi joc o joguina. Aquest és el resultat.

El alumnado de 1º curso ha estado trabajando en un proyecto sobre juegos y juguetes, y han diseñado y construído su propio juego o juguete. Este es el resultado.

VISITA A RADIO ELCHE

Amb motiu del Dia Mundial de la Ràdio, el 13 de febrer, representants de l'alumnat han estat convidats a participar en "Hoy por hoy Elche" de Radio Elche Cadena Ser. Allí han explicat el nostre projecte de podcast "La Ràdio del Cervantes Elx". Ha sigut una experiència molt interessant i enriquidora.

Podeu escoltar el fragment de la seua intervenció al següent enllaç (minut 18:50):

Con motivo del Día Mundial de la Radio, el 13 de febrero, representantes del alumnado han sido invitados a participar en "Hoy por hoy Elche" de Radio Elche Cadena Ser. Allí han explicado nuestro proyecto de podcast "La Radio del Cervantes Elx". Ha sido una experiencia muy interesante y enriquecedora.

Podéis escuchar el fragmento de su intervención en el siguiente enlace (minuto 18:50):

PROGRAMA DEL 13-2-2024

CELEBRACIÓ DEL DIA DEL LLIBRE / CELEBRACIÓN DEL DÍA DEL LIBRO

Els dies 24 i 25 d'abril hem celebrat el Dia del Llibre, enguany dedicat a l'escriptor més important de la llengua castellana, que dona nom al nostre centre: Miguel de Cervantes.

Hem fet lectura col·lectiva, projectes artístics i hem aprés coses sobre aquest il·lustre escriptor.

_____________________________

Los días 24 y 25 de abril hemos celebrado el Día del Libro, este año dedicado al escritor más importante de la lengua castellana, que da nombre a nuestro centro: Miguel de Cervantes.

Hemos hecho lectura colectiva, proyectos artísticos, y hemos aprendido cosas sobre este ilustre escritor.

CURSA SOLIDÀRIA / CARRERA SOLIDARIA 2023

La comissió solidària ha organitzat una cursa per a recaudar fons per a l'ONG Escoles Solidàries, amb la qual col·laborem des de fa molts anys. Va ser un diumenge ple d'emocions i molta participació.

La comisión solidaria ha organizado una carrera para recaudar fondos para la ONG Escuelas Solidarias, con la que colaboramos desde hace muchos años. Fue un domingo lleno de emociones y mucha participación.

ESMORZAR SALUDABLE / ALMUERZO SALUDABLE

Des de l'escola fem aquesta propuesta per fomentar una alimentació equilibrada.

Desde el colegio hacemos esta propuesta para fomentar una alimentación equilibrada.

XERRADA DE LA POLICIA NACIONAL SOBRE ELS XARXES SOCIALS I L'ÚS DELS MÒBILS.

CHARLA DE LA POLICÍA NACIONAL SOBRE LAS REDES SOCIALES Y EL USO DE LOS MÓVILES.

Com ja és habitual cada curs, aquest curs hem tornat a rebre la visita de la Policia Nacional, que ha estat fent una xerrada a l'alumnat de 6é al voltant de l'ús del mòbil i els xarxes socials.