8M Dones emprenedores

Amb motiu de la celebració del dia 8 de març, el projecte Emprén de centre ha homenatjat dones emprenedores de la ciutat d’Oriola i del Baix Segura. El nostre mural en Padlet exposa a 11 dones treballadores que desenvolupen la seua activitat i projecte emprenedor cada dia en el nostre entorn. https://padlet.com/belenruizingles/8m-mujeres-emprendedoras-azaffx64rqn4smbi

De la mateixa manera, l’alumnat del Taller d’economia va realitzar entrevistes a 6 de les dones seleccionades enguany per a la ràdio escolar del centre. Van poder conéixer de prop la seua trajectòria professional i intercanviar idees i conéixer de prop com és emprendre en la nostra zona i com és emprendre per a les dones.