Proves d’accés en la Universitat

INSTRUCCIONS PAU 2022 ALUMNAT DE CICLES FORMATIUS

MATRÍCULA PAU.

1. Emplena la fulla de matrícula. Descarrega fulla de matrícula.

2. Paga en l’entitat bancària o realitza el pagament en línia de la taxa. Pots accedir a imprimir les taxes en el següent enllaç:
Taxes de la PAU segons instruccions de la UMH (en el camp observacions indicar el nom del centre: CIPFP LA TORRETA)

3. Lliurament els següents documents en la nostra secretària:

• La fulla de matrícula emplenada i signada.
  • Els justificants d’haver fet el pagament de la taxa. (Si l’alumnat fora família nombrosa, família monoparental o té una discapacitat igual o superior al 33% i ho fa valdre per a reduir l’import de la taxa, ha d’acreditar-lo amb fotocòpia del carnet o fotocòpia del document corresponent).
  • Fotocòpia del DNI (totes dues cares) del sol·licitant.
  • Per a convocatòria ordinària últim dia de lliurament de tota la documentació 24 de maig
  • Per a convocatòria extraordinària últim dia de lliurament de tota la documentació 24 de juny

CALENDARI PAU. Constarà de dues convocatòries:
A) Ordinària els dies 7, 8 i 9 de juny de 2022
B) Extraordinària els dies 5, 6 i 7 de juliol de 2022

Consulta calendari proves.

Recomanacions per a les PAU 2022

ON?

Els exàmens realitzaran en la UMH – campus d’ELX.

Edifique ALTABIX

TRIBUNAL 5

(l’alumnat de Formació Professional ha d’acudir el primer dia a les 8.30 h. i ha d’anar proveït sempre del DNI)

ESTRUCTURA DE LA PROVA SI ERES ESTUDIANT DE CICLES FORMATIUS DE GRAU SUPERIOR

La qualificació del cicle formatiu de grau superior serà equivalent a la nota d’accés en la Universitat dels estudiants de batxillerat. Podran presentar-se als exàmens d’un màxim de 4 assignatures de les quals trien entre les 13 troncals d’opció, les 4 troncals generals amb vinculació amb una modalitat de batxillerat (Matemàtiques II, Matemàtiques Aplicades a les Ciències Socials II, Llatí II o Fonaments de l’Art II) o les 4 assignatures d’idiomes estrangers (Alemany, Francés, Inglés o Italià), per a poder augmentar la seua qualificació d’admissió fins a un màxim de 14 punts.

Link de la UMH amb les meues informació