
Els alumnes de religió han creat, dissenyat i elaborat un vídeo recreant la història d’Abraham a través de Stop motion i cap cut.
A través d’aquest treball, s’ha treballat les competències lingüístiques (ells han redactat, escrit i revisat els textos), competència artística (han elaborat com han considerat i pintat els personatges i escenaris), competència digital, competència social i cívica (hem analitzat els diferents comportaments dels personatges com el valor de l’amistat i estima).


Escape Room:
Els alumnes de tercer curs, han treballat el foment de la lectura, importància dels llibres per poder somiar, conéixer i ser crítics en la vida diària buscant el tresor amagat. El llibre de la bíblia. Hem treballat la cohesió de grup i la competència social i cívica (han hagut de treballar en grup per desxifrar les pistes), la competència lingüística, on han hagut de llegir i relacionar cada pista amb el seu contingut. Ha sigut una experiència molt gratificant, perquè s’ha observat l’alegria grupal d’anar descobrint les pistes i d’ajudar-se entre els companys/es.

En 5é i 6é estan treballant la Història de Moisés a través de les noves tecnologies.
Utilitzem el correu proporcionat per la conselleria, Outlook. A continuació, accedirem a PowerPoint, on farem presentacions sobre el tema tractat. Els alumnes estan buscant imatges, creant els textos, seleccionant informació. Una vegada tot creat, dissenyen la seua presentació, color, forma, tipologia de lletra.
A través d’aquest treball utilitzem les tauletes perquè cada discent desenvolupe la competència digital i conega els passos a seguir per accedir al correu i al PowerPoint.
També treballem la competència lingüística, ja que ells elaboren les seues vinyetes i textos, la competència artística, perquè creen el seu disseny i la competència social i cívica, perquè s’ajuden entre ells i debaten alguns aspectes sobre com ordenar la història i es donen consells per millorar la seua presentació.
