Xarxalogo

Xarxallibres és el projecte de la Conselleria d’Educació de la Comunitat Valenciana per a garantir la gratuïtat dels llibres de text i altres materials curriculars per a totes les famílies valencianes.
En el cas de Primària, el projecte subvenciona amb 160€ els materials de l’alumnat de 1r i 2n de Primària.
Això es realitza mitjançant un “*chequelibro”, que pot ser canviat en la majoria de papereries o llibreries pels llibres de text necessaris, fins a aqueixa quantitat. En cas de superar els 160€ les famílies han d’aportar l’excés.
En els cursos de 3r a 6é s’entrega un lot de llibres a tot l’alumnat, que ha de ser retornat en perfectes condicions en acabar el curs escolar.
En cas de no fer-ho, les famílies hauran de reposar els llibres no retornats o deteriorats o quedarien fora del projecte.
Per a adherir-se a *Xarxallibres les famílies han de signar un document i entregar-lo en la secretaria del centre.
Aqueix document és així mateix un compromís sobre el bon ús del material i la seua cura.
El formulari pot trobar-se en la següent adreça web:
Trobaran les instruccions per a emplenar el formulari fent clic ací.