PFCB-Serveis auxiliars de perruqueria

Els programes formatius de qualificació bàsica constitueixen una oferta formativa, adaptada a les necessitats específiques de l’alumnat que ha abandonat l’ensenyament reglat sense haver aconseguit els objectius previstos en l’Educació Secundària Obligatòria . Aquests programes d’adaptaran a les circumstàncies personals dels seus destinataris i possibilitarà la inserció sociolaboral d’aquests.

PER A QUI ESTAN DESTINATS?

Està destinat a alumnes que complisquen els següents requisits:

• Tindre entre 16 i 21 anys, complits l’any en curs.
  • No estar en possessió del títol de Graduat en ESO.

QUANT TEMPS DURÁN?

* La seua duració és d’un curs. La duració total del curs és de 960 hores, s’inicia al setembre i finalitza al juny.

* 150 hores corresponen a la Formació en Empreses (FCT).

QUE TITULACIÓ S’OBTÉ En FINALITZAR LA FORMACIÓ?

Si se superen tots els mòduls del programa s’obté una certificació acadèmica, on constaran els mòduls superats i les competències corresponents.

Després de finalitzar el PFCB es podrà sol·licitar l’acreditació d’un Certificat de Professionalitat de Nivell 1.

En cas de finalitzar sense haver superat tots els mòduls s’expedirà una certificació acadèmica amb els mòduls i unitats superades. Aquesta certificació té efectes acadèmics i acreditacions parcials acumulables de les competències professionals adquirides.

MÒDULS PROFESSIONALS

Maquillatge de dia.

Depilació mecànica i descoloració de borrissol.

Cures estètiques bàsiques d’ungles.

Mòdul sociolingúístico.

Mòdul científic.

Prevensión de riscos laborals.

Tutoria.

Formació i Orientació Laboral.

Preparació de l’entorn professional.

Noves tecnologies.

Formació en Centres de Treball.

ALTRES DADES D’INTERÉS

Una vegada superat el curs i obtingut el títol aquest permet accedir a l’entorn laboral, a més de continuar la formació a través de les següents d’alternatives formatives:

• Accedir a un cicle de formació professional bàsica.
  • Assistir a una de les diferents alternatives que existeixen per a obtindre el Graduat en ESO.
  • Presentar-te a la prova d’accés a cicle formatiu de grau mitjà
  • Presentar-te a la prova de certificació de competències clau nivell 2

PER A MÉS INFORMACIÓ