Ja tenim els guanyadors del concurs de pòdcast de la Secció Educativa

La Secció Educativa ja coneix els guanyadors dels diferents premis del concurs de pòdcast, una iniciativa en què l’alumnat ha demostrat la seua creativitat, capacitat expressiva i treball en equip.

El premi al millor guió ha sigut per a 3r B amb Gran Sequia, mentre que el guardó a la millor ambientació sonora ha recaigut en 2n d’ESO amb En Motor d’Aigua.

Pel que fa al pòdcast més impactant, el reconeixement ha sigut per a 3r A amb La Corona Neural. El premi al millor pòdcast ha estat per a 4t amb Pay or Die, i el de millor interpretació ha sigut per a l’alumnat de Jardineria amb L’Última llavor.

Aquest concurs ha posat en valor el talent i la implicació de tot l’alumnat participant, que ha treballat intensament en l’elaboració dels seus projectes.

Des del centre, volem felicitar tots els participants per la qualitat dels treballs presentats i, especialment, als grups guanyadors.

Enhorabona a tots i totes! 🎉

Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies