Concurs de poemes i cartes de Sant Valentí

Amb motiu de la Celebració del dia de Sant Valentí, es convoca un concurs de poemes o cartes d’amor entre tots els alumnes d’aquest centre.

Bases del concurs

1. Podran participar tots els alumnes matriculats en aquest centre.
  2. Es podrà entregar una carta, poema o postal d’amor per alumne en qualsevol dels idiomes oficials.
  3. El nom complet i el curs s’escriuran en la part de darrere del foli.
  4. El tema del text és amor, en qualsevol de les seues variants (amor romàntic, amor cap a un germà/a, cap a una mare o un pare, cap a un amic, etc.) però no es poden utilitzar noms propis i no s’admetran escrits de temàtica eròtica.
  5. L’extensió màxima de l’escrit és d’un foli per una sola cara.
  6. Les obres hauran d’entregar-se com a màxim el divendres 12 de febrer i el guanyador o guanyadora es donarà a conéixer en les jornades culturals de primavera.
  7. Els poemes, cartes i postals guanyadores rebran un premi i podran aparéixer en la revista del centre “La Reietsvista”.