La nostra Història

Reiets Graffiti

La creació de la Secció de Secundària Els Reiets, dependent de l'I.E.S. Figueras Pacheco d'Alacant es publica en l'Ordre de 18 d'octubre de 2004. El centre va iniciar les seues activitats en el curs escolar 2004-2005 i als efectes previstos en l'Ordre de 4 de juliol de 2001 de la Conselleria d'Educació, per la qual es regula l'atenció a l'alumnat amb necessitats de compensació educativa tindrà la consideració de Centre d'Acció Educativa Singular (C.A.E.S.).

La Secció Educativa de l'IES Figueras Pacheco, d'Alacant, escolaritza als menors que compleixen una mesura judicial en la Residència Socioeducativa “Els Reiets”, i així mateix, para atenció educativa als menors del Centre de Recepció i Problemes de Conducta “Lucentum”. Els menors escolaritzats solen tindre edats compreses entre els 14 i els 18 anys, (encara que és freqüent sobrepassar la vintena en molts casos), i estan subjectes a mesures judicials d'internament en diferents tipus de règim (cautelar, tancat, semiabierto, terapèutic i de permanència en cap de setmana), així com, en molts casos, compten amb mesures educatives que impliquen la realització de treballs socioeducatius o prestacions de serveis a la comunitat. Totes les mesures són imposades pel Jutjat de Menors.