Els alumnes de 3er d’ESO guanyen la fase provincial del concurs escolar del Grupo Social ONCE

Durant el curs escolar els alumnes de 3R han treballat conjuntament per a participar en el concurs escolar de la ONCE amb el lema: “el camí que ens fa igual” Després d’haver treballat des de la tutoria la inclusió educativa, l’alumnat va fer una pluja d’idees per a definir el projecte que volien desenvolupar. Per a dur-lo a terme es van crear grups de treball en els diferents escenaris que composarien l’escenografia de la producció. A les nostres classes treballarem fragments de text en Braille, també aprengueren frases senzilles en llenguatge de signes, i fins i tot van practicar esports inclusius com el Gol ball. L’alumnat va fer la cerca de informació per a traduir els texts i preparar les frases en llenguatge de signes.  El vídeo amb el títol “trencar barreres és possible” presenta dos escenaris diferents, amb un abans i un després. A continuació podeu veure quin va ser el resultat final que fa ver a la classe guanyadora del premi autonòmic de la ONCE.