Eixida a Ibi al Museu Arcade Vintage i al Museu de la Biodiversitat

El dia 21 de març, els nostres alumnes van viure una experiència única amb una eixida a Ibi. Aquesta jornada va ser plena d’emocions, aprenentatge i descobriments, amb dues destinacions molt interessants: el Museu Arcade Vintage i el Museu de la Biodiversitat.

La primera parada va ser al Museu Arcade Vintage, un lloc que va transportar-nos a través del temps fins als orígens dels videojocs. Allí, l’alumnat va tenir l’oportunitat de conèixer l’evolució fascinant dels videojocs des de les seues primeres versions fins als avanços tecnològics d’avui en dia. A més, van rebre una xerrada sobre la importància de fer un ús responsable dels dispositius i de mantenir un equilibri saludable entre el temps dedicat als videojocs i altres activitats. Els nostres estudiants van poder jugar amb una increïble col·lecció de consoles i jocs que van marcar èpoques i generacions.

Després d’aquesta experiència immersiva al món dels videojocs, vam continuar la nostra jornada amb una visita al Museu de la Biodiversitat. En aquest espai, vam poder connectar amb la natura i comprendre la importància de conservar-la. Els nostres alumnes van descobrir la riquesa dels ecosistemes locals, des dels boscos mediterranis fins als rius i muntanyes que configuren el nostre entorn natural. A través d’exposicions i xerrades, van aprendre sobre la importància de preservar la diversitat biològica per al benestar del nostre planeta i de les futures generacions.

En resum, l’eixida a Ibi va ser una experiència completa que va combinar diversió, aprenentatge i reflexió. Agraïm als nostres estudiants per la seua participació entusiasta i als nostres professors per organitzar una jornada tan enriquidora. Esperem que aquesta experiència ens motive a seguir explorant i aprenent sobre el meravellós món que ens envolta.