Visita de professors del centre Joan Miró de Mallorca al nostre institut

El passat dimecres 8 de maig vam tindre el plaer de rebre la visita de diversos professors del centre educatiu Joan Miró de Mallorca.

Durant la seua estada van tindre l’oportunitat d’observar de primera mà els nostres espais i metodologies d’ensenyament, així com intercanviar idees i experiències amb el nostre equip docent.

La visita va ser una ocasió per a compartir pràctiques innovadores i reflexionar sobre diferents enfocaments pedagògics. Els professors visitants es van mostrar impressionats per l’ambient d’aprenentatge que hem creat i el compromís del nostres professors amb el creixement i desenvolupament d l’alumnat, tant acadèmic com personal.

Este intercanvi enriquidor reforça la nostra creença en la importància del diàleg i la col·laboració entre centres educatius. Estem encantats d’haver rebut a estos companys de Mallorca i esperem continuar cultivant relacions de col·laboració en el futur.

Gràcies per la seua visita i esperem tornar a veure’ls prompte!

Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies