Projecte d'Investigació i Innovació Educativa “El repte de l'alfabetització en un CEE”

Formacions

Al llarg del primer trimestre d'aquest curs, hem realitzat dos formacions per a establir les bases teòriques des de l'evidència científica per a abordar el procés d'alfabetització amb el nostre alumnat.

La primera formació va ser amb Julián Palazón i es va centrar en el marc teòric general sobre alfabetització des del model de doble corda (Scarborough, 2000).

La segona de les formacions, realitzada per Ruth Candela i Begoña Llorens de l'equip ALFASAAC, va concretar fonaments i estratègies per a desenvolupar el procés d'adquisició de la lectura i l'escriptura en alumnat emergent amb grans desafiaments a nivell cognitiu i comunicatiu.

Per a saber més sobre ensenyar a llegir a xiquets i xiquetes amb desafiaments cognitius

Per a saber més sobre Alfabetització i CAA

Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies