Eleccions al Consell Escolar: dates i procediment

WgqByVsAAAAASUVORK5CYII=

RESOLUCIÓ de 22 de setembre de 2023, de la Direcció General d’Innovació i Inclusió Educativa, sobre la convocatòria d’eleccions a consells escolars de centres docents no universitaris de la Comunitat Valenciana sostinguts amb fons públics, l’any 2023

Les famílies estan representades en el Consell Escolar del nostre Centre per un total de 9 membres (1 de l'AMPA).

Per a l'elecció dels representants de les famílies, tots els pares/mares o tutors legals de l’alumnat matriculat al Centre i que figuren en el cens seran electors i elegibles.

El vot serà directe, secret i no delegable. Cada persona pot registrar en la seua papereta un màxim de 3 creus.

Com votar?

1. Presencial, 23 de novembre: Hauran d'acreditar la seua identitat presentant el DNI/NIE/passaport.
  2. A distància, del 20 al 23 de novembre, per missatgeria, familiar o representant que lliura el vot.

1r. Introduïu la papereta amb el vot en el sobre de colors indicant un màxim de 3 creus.

2n. Introduïu en el sobre blanc el vot, una còpia de DNI, NIE o passaport, tanqueu el sobre i signeu a la solapa.

Tots els pares i mares que vulguen presentar-se com a candidats a aquestes eleccions poden presentar la seua candidatura a la secretaria del col·legi fins al 7 de novembre. Les llistes censals es mostren al tauler d'anuncis del col·legi a partir de demà.

CALENDARI

• Admissió de candidatures -  fins al 7 de novembre.
  • Publicació de llistes provisionals de sol·licituds - 8 de novembre.
  • Candidatures reclamades - fins al 10 de novembre.
  • Resolució de reclamacions - 14 de novembre.
  • Publicació de les llistes definitives de sol·licituds - 14 de novembre.
  • ELECCIONS  - 23 de novembre
  • Proclamació dels candidats electes -  30 de novembre.
  • Sessió constitutiva del nou C. Escolar - 14 de desembre.

HORARI DE LA MESA ELECTORAL DEL 18-N:

De 9:00 a 10:00h - de 14:00 a 14:30h - de 15:30 a 17:30h

Vols ser candidat/a? Ompli el següent formulari. Obert des del 17 d'octubre fins el 7 de novembre.