Col·laboració Save The Children

Save the children

La Fundació Save the Children treballa junt amb el Centre Escolar Santo Ángel de la Guarda des de l'any 2007, amb el programa Lluita contra la Pobresa Infantil. Esta intervenció, en este centre escolar, és finançada per la Fundació Bancària La Caixa a través del programa CaixaProinfancia de la seua Obra Social per a la promoció i el desenvolupament integral de la infància en situació de pobresa i vulnerabilitat social, atenent xiquets i xiquetes d'entre 0 i 18 anys i les seues famílies.

Cada xiquet, xiqueta i cada família té una realitat única, que avaluem i seguim al llarg del procés. Per a ajudar-los, els acompanyem i seguim a través d'itineraris personalitzats en funció de les seues necessitats on oferim reforç educatiu, d'oci i temps lliure, atenció psicoterapèutica personal i familiar, suport educatiu familiar, alimentació i higiene infantil o ajudes per a equipament escolar, ulleres o audiòfons.

Amb el suport directe als xiquets i les seues famílies afavorim el desenvolupament de les potencialitats educatives i socials de tots dos, ajudant a millorar els seus processos d'inclusió en la societat i la seua autonomia. Sempre en coordinació i comunicació amb l'equip educatiu del centre escolar per a garantir una intervenció la més holística i eficaç possible.